برای فعالیت هرچه بهتر وبلاگ، حتماً بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی فوق کلیک کنید
درآمد روزی 1$ بدون رفر و آپگرید کاملا رایگان
کسب درآمد از اینترنت تضمینی و امتحان شده
روش های 100% تضمینی و امتحان شده برای پولدار شدن از اینترنت

درآمد روزی 1$ بدون رفر و آپگرید کاملا رایگان :

بهترین فرصت برای کسب درآمد با خواندن این مطلب و آموزش های آن شما هم می توانید یک را ساده بدون کلیک روزانه و بدون مدیریت ریفرها روزانه 1 دلار درآمد کسب کنید.

پرداخت فوری در همان لحظه درخواست به حساب های بانکی

حداقل پرداخت 1 دلار به حساب پیزا و 10 سنت به حساب پرفکت مانی

می توانید ازاتاق چت سایت جهت هر گونه سوالات و مشکلات و ... استفاده کنید

توضیحات:یک سایت است که با استفاده از کامپیوتر خود کسب درآمد می کنید. روش کار این سایت بدین ترتیب است که شما بعداز عضو شدن و تنظیمات پروفایل و بعد دانلود برنامه روزی 1 دلار درآمد دارید بدون ریفر و هزینه آپگریت و حتی کلیک و غیره این درآمد برای کسانی مثل من که در این سایت بصورت مجانی کار می کنند اینطوری محاسبه می شود در 24 ساعت کاری هر 10 ثانیه 0.0001 درآمد شما هست که باید این برنامه فعال باشه

تا 2 سطح هم ریفر میتونید درآمد داشته باشید
سطح 1 که ورودی خودتان هست 20% می باشد
سطح 2 که ورودی,ورودی هایتان هست 10% می باشد

از روزی 1 دلار و 3 دلار تا 25 دلار اگر دوست داشتید میتونید آپگریت کنید. همین 1 دلار خوبه برای اول کار سایت ریسک کمتری دارد.

آموزش نحوه ثبت نام وفعال سازی(Successful verification)

اول جهت ثبت نام اینجا را کلیک کن

بعد از ثبت نام وارد پروفایل شوید شماره موبایل خود را همراه با کد کشور بدون صفر مانند شکل زیر وارد کنید دوستان که تو ایران هستند حتما با شماره همراه اول و ایرانسل تایید کد کنند و پس از آمدن کد فقط آن کد 5 رقمی را به همان شکاره بدون 00 ارسال کنند چیز اضافه نفرستیدیعنی تایید شده اید(Successful verification) بعد از فرستادن کد بروید به پروفایل و ببینید که در جلوی تلفن نوشته باشد.

 

 

بعد از آن شما می توانید نرم افزار را دانلود و نصب کنید (  بعد برنامه را باز کنید ببیند آن بالا برای شما دلار اضافه می شود اگر شد که درست شده و اگر نشد باید به ادمین تیکت بزنید که بصورت دستی برای شما فعال)  کند.

 

هنگامی که نرم افزار نصب شده است چیزی شبیه به این خواهد بود.

اگر Threads صفر بود باید مراحل زیر رو انجام بدید تا Threads یک شود.

ابتدا یک تیکت بفرستید به صورت زیر :

روی گزینه tickets کلیک کنید و جلوی subject بنویسین free theads. کادر دوم رو دست نزنین. داخل کادر سوم بنویسین.

Hi admin
  I verifly my account please active my free theads,my id is (ID)tnx

( آی دی خود را وارد کنید)

بعد دکمه send رو بزنین.

و در چت روم 
پیغام زیر را وارد کنید
ThreadMan, please activate my thread id 227890.Thanks
( آی دی خود را وارد کنید)
 

این را در ساعت های مختلف انجام دهید تا مدیر جواب شما بدهد.نام مدیر ThreadMan است .عموما مدیر از ساعت 7 بعد ظهر به بعد در چت روم حضور دارد.اگر هم مشکلی بود در قسمت چت روم در قسمتMY MASTER روی نام من کلیک کنید و در انجا برای من پیغام بگذارید تا جواب شما را بدم.

اگر مشکلی بود در قسمت نظرات مشکل رو بگید تا برطرف بشه.

برای دیدن اسناد دریافتی

قابل توجه دوستانی که هنوز تصمیم به فعالیت در این سایت نگرفته اند. دوستان این سایت از هر کشور محدودیت نفرات داره پس اگه میخواین فعالیت کنین زمان رو از دست ندین. برخی از دوستان از اینکه من از این سایت برداشتی داشتم یا نه سوال میپرسیدند که من دو برداشتی 6 دلاری به فاصله یک دقیقه به egopay انجام دادم که هر دو به صورت آنی به حسابم اضافه شدند.


 

در این قسمت به سوالهایی که تکراری شده در واقع و مشکل خیلی از کاربرا هستش وقتی که در این سایت ثبت نام میکنن جواب میدم.از اونجایی که تنها عده ی معدودی بعد از ثبت نام موفق به فعالیت میشدند نیاز به پاسخ برای سوالات کاربران احساس میشد.

1-نمیتونم شماره همراهمو تایید کنم یا کد برای تایید فرستاده نمیشود؟ 

هر دو ساعت یک بار امتحان کنید تا موفق به تایید شوید یا شماره همراه خود راعوض کنید.اگر کد برای شما ارسال نمیشود در صورتی که مطمئن هستین شماره رو درست وارد کرده اید . شماره را عوض کنید . کد برای ایرانسل فرستاده میشود.

2-به تیکتم جواب داده نمیشه؟

دوستان باید خدمت شما عرض کنم که این سایت در این دو ماه از شروع کارش 300000 عضو جمع کرده وپاسخگویی برای تیکنهای اونها وقت زیادی میبره اگه بعد از چند روز نهایتا 4 روز به تیکت شما پاسخی داده نشد اون رو به آرشیو بفرستین و یه تیکت از اول ارسال کنین.یه نکته ی دیگه اینکه بعد از اینکه جواب  تیکت رو دادند .اگه باز هم از شما لینک خواسته شده بود همون لینک قبی رو یه بار دیگه بفرستین یا اگه گمش کردین از اول یه اسکرین شات بگیرین و به پشتیبانی بفرستین این دفعه زودتر بهتون پاسخ خواهند داد.

3-چرا نمیتونم برنامه رو دانلود کنم؟میشه شما برنامه رو بهم بدین؟

این مشکل برای اکثر کاربرای ایرانی هستش و اکثر اوقات به دلیل سرعت پایین اینترنت هستش.چندین بار در زمان های مختلف امتحان کنین تا موفق به دانلود برنامه شود همچنین میتونید با اولترا سورف دانلود کنید.و اینکه شما باید برنامه مخصوص خودتون رو دانلود کنید که ایمیلتون هم توش هست واگر نه پول به حساب یکی دیگه میره .

4-موقع شروع برنامه با ارور مواجه میشم میگه invalid token چیکار کنم؟  

یک token جدید از قسمت پروفایلتون درخواست بدین و token جدید رو گپی و اون رو در نرم افزار سیو کنین.

5- بعد از یه ماه فعالیت چیکار کنم؟ 

 میتونید هیچی پولتون رو بگیرید و خداحافظ ولی اگه میخواین ادامه بدین باید یکی بخرین تازگیا این سایت egopay رو هم پشتیبانی میکنه کهمیتونید از اون برای برداشت وپرداخت استفاد کنید ومشکلی با ایران نداره.

6- این نرم افزار مشکلی ایجاد نکنه؟ ترجانی ویروسی کرمی چیزی نباشه که به کامپیوتر صدمه بزنه؟

نرم افزار از این لحاظ مشکلی نداره میتونید خودتون هم نرم افزار رو امتحان کنین.

7- این نرم افزار چقدر سرعت سیستم رو کاهش میده؟

 این نرم افزار  به طور متوسط از 20 درصد قدرت سی پی یو شما استفاده میکنه.

8-کار این شرکت چیه؟

این شرکت به وسیله ی اعضایی که در سراسر جهان داره از قدرت سیستم کاربرانش برای شرکت های بزرگ محاسبات انجام میده.

 

 


نظرات شما عزیزان:

ازاد
ساعت20:16---11 شهريور 1392
با درود

شما فرمودید که پیشنهاد نمیکنم thread بخرید و زیر مجموعه جمع کنین چطور میشه اینکار رو کرد اخه thread من صفر شده و دیگه به پولم چیزی اضافه نمیشه یعنی چی این حرف که زیر مجموعه باید جمع کرد...میشه یکم بیشتر توضیح بدی..
پاسخ:سلام من هم مقدارthread صفر شده و از زیر مجموعه هایی که دارم کسب درآمد میکنم.


ازاد
ساعت18:50---8 شهريور 1392
با درود من یک ماهم تموم شده و thread من دوباره صفر شده چکار کنم

ممنون میشم راهنمایی کنی
پاسخ:سلام.شما دیگه نمی تونید thread خود رو تمدید کنید. فقط می تونید بخرید.


رضا
ساعت17:29---3 شهريور 1392
سلام

من نزدیک یه ماهم تموم بشه اگه سایت معتبریه یه Thread بخرم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
پاسخ:با سلام من پیشنهاد نمیکنم که thread بخرید.زیر مجموعه های خود را زیاد کنید تا از زیر مجموعه های خود درآمد کسب کنید.من روزانه از زیر مجموعه هام 60 سنت درامد دارم.


محمد
ساعت19:46---19 تير 1392
سلام


تا بحال چندبین بار کد 5 رقمی دریافتی را ارسال کرده ام ولی حساب من فعال نمیشود.به نظر شما مشکل در کجاست؟چطور میشه مطمین شد کد به دستشون رسیده است؟
پاسخ:سلام پیامی که برات اومده رو باز کن شماره 5 رقمی رو حفظ کن بعد همون پیام رو reply یا پاسخ رو بزن و شماره رو به انگلیسی وارد کن و به همون شماره بدون هیچ تغییری بفرست. موفق باشی.


محمد
ساعت20:12---15 تير 1392
سلام

حساب من پس از فرستادن کد 5 رقمی فعال نمی شود علت چیست؟
پاسخ:سلام فقط کد 5رقمی رو به زبان انگلیسی به همون شماره بدم هیچ کم و کاستی بفرست و حتما مطمئن باش که پیغام به دست اونها رسیده باشه در این صورت حساب شما فعال میشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 165759
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس
(بهترین لینک باکس)